Innehåll
Arbetspaketet fungerar som ett smörjmedel i processen och syftet är att stödja, samordna, utreda och komplettera de olika arbetspaketens uppdrag och utmaningar. Fokus ligger på möjligheter till att skala upp delinnovationerna och se till att de fungerar som en helhetslösning. Inom ramen för helhetskonceptet (AP1) bidrar arbetspaketet med att utveckla ett diagnosverktyg, formulera ett affärskoncept och ta fram en marknadsanalys.
Metod
Arbetspaketet genomförs i form av skrivbordsarbete och 5 workshoppar (en för respektive demo-projekt)
Mål
Målet är att stötta initiativet i syfte att uppnå projektets resultat- och effektmål.
Ansvarig
Trivector Traffic, Kontaktperson John Odhage, john.odhage@trivector.se, +46 10 456 56 73.
Övriga deltagare
Generation Pep; Mattias Svensson och Niklas Ek
SpaceScape; Tobias Nordströmer
Barkarby Science; Sophia Sundberg och Lise-Lotte Herrfall
IVL; Åsa Romson
Trivector; Thaddäus Tiedje och Christian Dymén